Osprey
Marka Osprey powstała w Kalifornii w 1974 roku z jedną maszyną do szycia, z głową pełną pomysłów i chęcią projektowania i budowania innowacyjnych plecaków w najwyższej jakości. Dziś produkty Osprey kontynuują ten pionierski duch, są używane w najwyższych górach, na najodleglejszych wyspach i wszędzie pomiędzy.
W Osprey projektują i budują tylko produkty wysokiej jakości, które są trwałe, dlatego wszystkie produkty marki są objęte Gwarancją All Mighty. W ramach zaangażowania w ochronę środowiska zawsze starają się, gdy tylko jest to możliwe, naprawiać produkty, a nie je wymieniać. W przypadku wykrycia jakiejkolwiek wady materiałów lub wykonania plecaka Osprey naprawia go, lub wymienia bez żadnych opłat, w rozsądnym okresie użytkowania.
Pracownicy w Osprey są oddani aktywności na świeżym powietrzu, a kluczowym aspektem ich bieżącej strategii jest ochrona i zachowanie w równowadze środowiska naturalnego. Dlatego sponsorują projekt Bird Conservation Georgia za pośrednictwem The European Outdoor Conservation Association, aby powstrzymać nielegalne polowania na ptaki drapieżne w Batumi na Małym Kaukazie.
Misja marki:
- Projektować/budować wyłącznie produkty wysokiej jakości, które są trwałe.
- Użytkować bardzo drogich materiałów i tkanin, które minimalizują uszkodzenia i straty.
- Nasze produkty nie są powiązane z modą, więc nie zachęcamy konsumentów do wymiany produktów, zanim się zużyją.
- W miarę możliwości naprawiać produkty gwarancyjne, a nie je wymieniać.
- W miarę możliwości używać materiałów nadających się do recyklingu i recyklingu – ograniczamy w ten sposób każde opakowanie plastikowe do minimum.
„Moja osobista filozofia polega na tym, że bardziej cieszę się życiem, gdy otaczają mnie rzeczy, które sam zbudowałem. Rozumiem swoje otoczenie i lepiej łączę się ze swoim otoczeniem. To zamiłowanie do budowania produktu, robienia rzeczy dla siebie i moich przyjaciół, wciągnęło mnie w ten biznes. Zacząłem od budowania jednodniowych plecaków i plecaków dla klientów w Santa Cruz. Świeżo skończyłem uniwersytet i naprawdę podobało mi się ustalanie własnych godzin, budowanie sprzętu i słuchanie opowieści o tym, jak ten sprzęt podróżował na niektóre szczyty lub na cały świat”. - Mike Pfotenhauer Założyciel marki i główny projektant.