Dlaczego e-Velomania?
Szybka wysyłka - zamówienia oznaczone wysyłką 24h złożone do godziny 12:00 wysyłamy nawet w ciągu 24 godzin od momentu ich potwierdzenia. Dzięki temu możesz się spodziewać przesyłki nawet na drugi dzień.
Bezpieczeństwo paczki - Dbamy o bezpieczeństwo naszych przesyłek, dlatego solidnie pakujemy wszystkie paczki, które zmierzają do naszych klientów.
30 dni na zwrot - Wszystkie zamówione u nas produkty możesz zwrócić aż do 30 dni od daty zakupu. Dzięki temu możesz dokładnie zapoznać się ze wszystkimi towarami, które zamówiłeś/aś bez obawy o jakąkolwiek wpadkę.
Opinie naszych klientów - 99% naszych klientów jest zadowolona z realizacji zamówień w naszym sklepie. Nie wierzysz? Sprawdź opinie o nas w sieci!
Indywidualne podejście do klienta - Doradzamy, dopasowujemy ofertę i wspieramy na każdym etapie zakupu, by spełnić Twoje oczekiwania!
Skorzystaj z darmowej dostawy
już od 299 zł!

Producent
System sprężynowy
Przeznaczenie
Stan
Dostępność
Wysyłka
Ocena
Cena
-
od
do
Amortyzator rowerowy
Amortyzowany widelec to przedni widelec, który zapewnia pewien skok i amortyzuje niektóre wyboje i niedoskonałości drogi. Podczas jazdy na dwóch różnych rowerach w tym samym trudnym terenie, ten z amortyzowanym widelcem jest mniej chwiejny i zapewnia płynniejszą jazdę. Zawieszenie roweru zapewnia lepszą kontrolę, przyczepność i komfort na wyboistych, kamienistych single trackach lub wyboistych drogach. Jest to jeden z wielu czynników wpływających na przyjemność z jazdy.
Amortyzatory rowerowe

94,00 zł
Tylne zawieszenie występuje tylko w rowerach górskich z pełnym zawieszeniem i jest powszechnie określane jako tylny amortyzator lub w skrócie „damper”. Amortyzator pozwala tylnemu kołu pochłaniać uderzenia, pomagając utrzymać oponę w kontakcie z podłożem, zwiększając kontrolę kierowcy i zmniejszając zmęczenie kierowcy.
Trójkąt tylnej ramy, który utrzymuje tylne koło, będzie miał jeden lub więcej punktów obrotu, aby umożliwić kołu poruszanie się w określonym zakresie ruchu. Sam amortyzator znajduje się wewnątrz głównego trójkąta ramy, z jednym końcem przymocowanym do głównego trójkąta i jednym końcem przymocowanym do obrotowego tylnego trójkąta.