Uwaga: Darmowa dostawa do paczkomatów InPost dla akcesoriów rowerowych, odzieży i suplementów!

Sprawdź

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni., składając nam pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesyłając w paczce zwrotnej wypełniony formularz odstąpienia od umowy oraz dodatkowo poprzez wiadomość informacyjną e-mail przesłaną na adres: sklep@e-velomania.pl

 

Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy

 

Zwrot zakupionego towaru

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Fordońska 135, 85-739 Bydgoszcz, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Wszelkie koszty przesyłki zwracanego towaru w przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu w każdym przypadku ponosi kupujący, który towar do nas zwraca.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jeżeli zwrot wynika z błędu sklepu bądź produkt nie nadaje się do użytku/jest uszkodzony, a winy za ten fakt nie ponosi firma świadcząca transport zamówienia, wówczas wszelkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych opakowania ze zwracanym towarem zostanie sporządzony protokół szkody w obecności kuriera i dopiero wtedy przesyłka zostanie odebrana przez sklep. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą e-mailowo w celu konieczności sporządzenia przez Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego u danego przewoźnika. Przekażemy Ci również zdjęcia uszkodzonej przesyłki.

 

Reklamacje

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: velomania.sklep@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Fordońska 135, 85-739 Bydgoszcz.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Fordońska 135, 85-739 Bydgoszcz

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

 

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl