Czas realizacji zamówienia
Dostępność towaru:
W sklepie e-velomania.pl towary oznaczone są kilkoma statusami dostępności:
- Dostępny - towar dostępny fizycznie na stanie w sklepie, możliwość złożenia zamówienia bądź odbioru osobistego w jednym ze sklepów stacjonarnych. Przed odbiorem w sklepie sugerujemy kontakt telefoniczny pod numerem +48 509 129 000 w sprawie dostępności danego produktu w wybranym sklepie. (Towar może być dostępny w jednym lub w obydwu naszych sklepach, obsługa natomiast może udzielić informacji, w którym konkretnie sklepie znajduje się dany towar)
- Dostępny na zamówienie - towar dostępny u producenta/dystrybutora, możliwość złożenia zamówienia z uwzględnieniem czasu wysyłki widocznego na stronie towaru. (Czas wysyłki towaru zamawianego u producenta/dystrybutora zawsze jest wydłużony i zgodny z informacją podaną na stronie towaru)
- Brak towaru - towar niedostępny, brak możliwości zamówienia. Możliwość włączenia przez klienta powiadomienia mailowego pod wskazany adres email gdy towar pojawi się na sklepie.
- Niedostępny - towar niedostępny, brak możliwości zamówienia. Możliwość włączenia przez klienta powiadomienia mailowego pod wskazany adres email gdy towar pojawi się na sklepie.
- Tymczasowo niedostępny - towar czasowo wycofany ze sprzedaży, brak możliwości zamówienia. Możliwość włączenia przez klienta powiadomienia mailowego pod wskazany adres email gdy towar pojawi się na sklepie.
- Trwale niedostępny - towar trwale wycofany ze sprzedaży.
- Zarezerwowany - towar został wybrany przez klienta i zarezerwowany do czasu dokończenia zamówienia.
Czas realizacji zamówienia:
Czas wysyłki wskazany przy produktach oznacza:
- 24 godziny - towar dostępny fizycznie na magazynie wysyłkowym. Czas wysyłki maksymalnie do 24 godzin.
- 48 godzin - towar dostępny na magazynie zewnętrznym. Czas wysyłki maksymalnie do 48 godzin.
- 2-3 dni (do 72h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta w 2-3 dni roboczych.
- 3-4 dni (do 96h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta w 3-4 dni roboczych.
- 4-5 dni (do 120h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta w 4-5 dni roboczych.
- 7-10 dni (do 240h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta w 4-5 dni roboczych.
- powyżej 10 dni (powyżej 240h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta w 10 dni roboczych.
- powyżej 14 dni (powyżej 336h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta powyżej 14 dni roboczych.
- 25-30 dni (do 721h) - towar dostępny u producenta/dystrybutora. Zamówienie towaru z zewnątrz. Czas wysyłki do klienta w 25-30 dni roboczych.
W przypadku płatności online, systemu płatności Leaselink, PayPo lub za pośrednictwem systemów ratalnych BNP Paribas, lub Alior Bank każdy towar wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. W przypadku płatności ratalnej lub skorzystaniu z finansowania Leaselink czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas przygotowania, podpisania umowy ratalnej, leasingowej oraz uzyskania pozytywnego rozpatrzenia umowy kredytowej lub leasingowej.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2 do 5 dni roboczych - jeśli wszystkie produkty znajdują się na magazynie. Jeśli zamówione towary znajdują się w naszym magazynie wewnętrznym to przygotowanie i nadanie przesyłki zajmuje nam zwykle nie więcej niż 24h.
Całkowity czas realizacji zamówienia jest uzależniony od poszczególnych czasów wysyłki produktów w koszyku. Jeżeli jeden z produktów w koszyku został oznaczony wyższym czasem wysyłki od pozostałych produktów to ten czas należy przyjąć za wiążący dla wysyłki całego zamówienia.
W przypadku sporych odchyleń czasów realizacji dla pojedyńczych produktów w całym zamówieniu, prosimy o kontakt telefoniczny lub email w celu rozbicia zamówienia na kilka przesyłek. W takim przypadku koszt kolejnych przesyłek mnoży się w zależności do ich ilości. Klient ponosi dodatkowy koszt sumy przesyłek.
Czas dostawy, tj. sam czas dostarczenia przesyłki przez Kuriera zwykle nie przekracza 2 dni roboczych, najczęściej jednak przesyłka dostarczana jest już następnego dnia roboczego po otrzymaniu od nas powiadomienia mailowego i zmiany statusu zamówienia na "przesyłka wysłana". Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie najczęściej w ciągu 24h od momentu nadania paczki. Zazwyczaj jest już gotowa do odbioru na drugi dzień od nadania przesyłki.
Uprzejmie informujemy o braku możliwości rezerwacji przez klienta konkretnego dnia lub godziny dostawy zamówienia. Dzień oraz godzina dostarczenia przesyłki do klienta jest w całości regulowana przez przewoźnika zgodnie z jego możliwościami i sklep e-velomania.pl nie ma wpływu na ustalenie konkretnych, bądź zmianę tych parametrów dostawy. W praktyce oznacza to, że klient nie może wymagać od sklepu e-velomania.pl dostawy swojego zamówienia na konkretnie wskazany dzień lub godzinę.