Sklep rowerowy online - e-Velomania.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Uszkodzona przesyłka

Uszkodzona przesyłka

 

Uszkodzona przesyłka w transporcie – zasady postępowania.

 

Czym jest protokół szkody?

To fundamentalny dokument, który sporządza się w formie pisemnej lub online, aby udokumentować powstałe w transporcie szkody. Protokół jest wykonywany przez przewoźnika z inicjatywy własnej lub na prośbę odbiorcy, który zauważył uszkodzenia przesyłki. Może być także spisywany przez samego odbiorcę w przypadku konieczności wypełnienia go za pomocą formularza online. Protokół szkody jest traktowany później jako podstawa do złożenia reklamacji. Powinien on zawierać informacje takie jak poniżej:

  • numer listu przewozowego,
  • opis opakowania zewnętrznego,
  • stan uszkodzenia przesyłki,
  • zawarte oznaczenia ostrzegawcze na paczce,
  • zabezpieczenia towaru wewnątrz opakowania,
  • rodzaj szkody,
  • dodatkowe uwagi,
  • rozmiar szkody,

a w przypadku formularza online także:

  • zdjęcia uszkodzeń opakowania oraz/lub zawartości.

 

Odbierając paczkę, zwróć uwagę na:

  • zgnieciony karton,
  • przedziurawienie kartonu,
  • naderwaną lub zniszczoną folię ochronną,
  • ślady otwierania pudełka.

 

W przypadku zauważenia podczas odbioru przesyłki zewnętrznych uszkodzeń opakowania według powyższej listy wad prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu kurierowi i sporządzenie w jego obecności protokołu szkody. Dodatkowo proszę o wykonanie kilku zdjęć uszkodzonej z zewnątrz przesyłki oraz wykonać kopię protokołu szkody. Przesyłkę należy odebrać od kuriera i skontaktować się z nami.

Każdy taki przypadek prosimy zgłaszać mailowo pod adresem: [email protected] dołączając do wiadomości zdjęcia uszkodzeń oraz wykonaną kopię protokołu szkody.

Następnie zgłoszenie reklamacyjne sporządza sklep e-velomania.pl. Sklep będzie się kontaktował w sprawie odesłania przesyłki.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zamówienia po odbiorze przesyłki.

W przypadku zauważenia uszkodzeń zamówienia po jego odbiorze proszę o niezwłoczne wypełnienie protokołu szkody w obecności kuriera. W tym celu należy skontaktować się z kurierem/przewoźnikiem i zgłosić uszkodzenie i chęć sporządzenia protokołu szkody. Wówczas przyjedzie kurier lub zleci wypełnienie formularza protokołu szkody online. W tym momencie liczy się jak najszybsza reakcja z Twojej strony! Nie można zwlekać ze sporządzeniem protokołu szkody.

Każdy taki przypadek prosimy zgłaszać mailowo pod adresem: [email protected] dołączając do wiadomości zdjęcia uszkodzeń oraz wykonaną kopię protokołu szkody.

Następnie zgłoszenie reklamacyjne sporządza sklep e-velomania.pl. Sklep będzie się kontaktował w sprawie odesłania przesyłki.

 

Sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera jest Twoim obowiązkiem. Całkowity brak sporządzenia protokołu szkody, jego zbyt późne sporządzenie lub odmowa przyjęcia przesyłki może skutkować brakiem uwzględnienia reklamacji/szkody przez przewoźnika, a tym samym pozbawienia Ciebie uzyskania zwrotu środków za zamówienie lub wymiany towaru na nowy ze strony sklepu e-velomania.pl.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium