Siodełko szosowe Giant Fleet SL







Jesteśmy eko dlatego podczas pakowania Twojego zamówienia staramy się minimalizować konieczność korzystania z plastikowych materiałów opakowaniowych.
Opis
Nowe krótkie siodełko szosowe Giant Fleet SL to zapewnienie komfortu i osiągów. Dzięki dopasowanemu kształtowi i ergonomicznemu wycięciu siodełko zapewnia komfort jazdy bez względu na pozycję, a superlekkie i niezwykle wytrzymałe pręty ze stali nierdzewnej pozwolą nawet zupełnym amatorom osiągnąć swój szczyt możliwości.
Informacje o produkcie:
- Zoptymalizowany kształt zapewniający wygodę bez względu na pozycję
- Ergonomiczne wycięcia pozwalające lepiej rozłożyć nacisk
- Szeroki i krótki nosek siodełka zapewniający wyjątkowe podparcie
- Lekka i wytrzymała stal zapewniająca wytrzymałość mimo niskiej masy
- Superlekka podstawa zapewniająca świetne podparcie
- Zoptymalizowane łączenia prętów polepszające podparcie
- Wypełnienie siodełka pozwalające na lepsze rozłożenie nacisku
- Superlekka i elastyczna powłoka PU przyczyniająca się do niskiej masy i świetnego podparcia
- System montażu UniClip
Dane techniczne:
- Waga: 220 g
- Materiał Prętów: Stal nierdzewna
- Średnica Prętów: 7 mm
- Powłoka: Kompozyt z włókna węglowego
- Wypełnienie: LPU+ETPU Particle Flow
- Szerokość: 145 mm
- Długość: 248 mm
- Wysokość: 41 mm
Technologie:
PARTICLE FLOW
Dzięki technologii Particle Flow można teraz poczuć się na siodełku tak, jak gdyby zostało ono wykonane na zamówienie, gdyż w dwóch osobnych kieszeniach umieszczone zostały swobodnie poruszające się granulki. Dostosowują się one do punktów styku miednicy, zmniejszając nacisk o ponad 20 procent i równomiernie rozprowadzając go po większym polu styku. To pomaga zwiększyć osiągi dzięki większej wygodzie i lepszemu podparciu.
UNICLIP
Ten wyjątkowy system montażu akcesoriów pozwala na pełną integrację torebek podsiodłowych, zestawów naprawczych czy błotników z każdym siodełkiem z serii Contact Gianta. UniClip ułatwia transport najważniejszych akcesoriów bez względu na preferowany styl jazdy, nie zmniejszając jednocześnie estetyki roweru i gwarantując widoczność oświetlenia będącą warunkiem bezpieczeństwa.