Promocja potrwa: aż do wyczerpania zapasów. Informujemy, że obsługa sklepu nie jest w stanie określić, kiedy obecna promocja dobiegnie końca, a także do kiedy wystarczy dostępnych sztuk objętych promocją.
-
dodaj do ulubionych
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- Raty BNP ParibasOferta Raty 20x0% w Banku BNP Paribas S.A. - obowiązuje wyłącznie przy zakupie asortymentu niebędącego w promocji.
- oblicz ratę
Opis
Uniwersalną sztycę Bontrager Comp z dwoma śrubami można stosować w rowerach górskich lub szosowych, na których zapewnia wygodną pozycję przy różnych położeniach.
Informacje o produkcie:
- Wałek o stałym przekroju o konstrukcji ze stopu aluminium 6061-T6
- Jarzmo mocowane dwoma śrubami z mikroregulacją
- Odpowiednia do jazdy szosowej i górskiej
Specyfikacja techniczna:
- Rozmiar: 31.6mm x 400mm x 8mm
- Średnica zewnętrzna: 31,6 mm
- Długość: 400 mm
- Przesunięcie: 8 mm
- Kompatybilność szyn: Uniwersalny
- Materiał: 6061 Aluminum Alloy
- Masa: 385g
- Kolor: czarny
Specyfikacja
Stan | Nowy |
Dostawa Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Produkty powiązane
Sztyca Bontrager Elite 27.2 x 330 x 0mm Czarna
Sztyca Elite to konstrukcja oparta na połączeniu najlepszych cech, by zapewnić wysokiej klasy produkt na wiele lat. Idealna w przypadku wymiany lub jako kolejne usprawnienie. Wykonana ze stopu aluminium sztyca jest dostępna w różnych średnicach, długościach i przesunięciach, by zapewnić właściwą pozycję. Posiada mocowane 2 śrubami jarzmo z mikroregulacją.
195,30 zł
Cena regularna:
279,00 zł
- promocja
- -30%
Opinie o produkcie (0)
Dlaczego warto dokonać zakupu w e-velomania.pl?
Większość naszego asortymentu, jest dostępna z bezpłatną wysyłką! Towary te wysyłamy wygodnie i szybko do paczkomatów InPost, rozmieszczonych w całej Polsce. Ponadto teraz możesz zamówić rowery z naszego asortymentu, a my dostarczymy je do Ciebie w kartonie lub w pełni zmontowane i gotowe do jazdy! Chcemy, abyś miał pełną kontrolę nad kosztami i wyborem metody dostawy. Dlatego aktualne informacje dotyczące kosztów i dostępnych metod wysyłki dla poszczególnych produktów i marek znajdziesz w naszym dziale dotyczącym kosztów dostawy.
Szybka Wysyłka
Sklep rowerowy online - e-Velomania.pl gwarantuje, że zamówienia złożone do godziny 16:00 wysyłamy nawet w ciągu 24 godzin od momentu ich potwierdzenia. Dzięki temu możesz się spodziewać przesyłki nawet na drugi dzień. Zamówione rowery są przygotowywane do wysyłki dnia następnego, a czas ich dostawy jest skrócony do minimum, aby sprostać wymaganiom naszych klientów.
Bezpieczeństwo Paczki
Dbamy o bezpieczeństwo naszych przesyłek, dlatego solidnie pakujemy wszystkie paczki, które zmierzają do naszych klientów. Jesteśmy EKO, dlatego nie używamy plastikowych materiałów opakowaniowych. Do zapakowania Twojego zamówienia używamy sprawdzonych kartonów, papierowych wypełniaczy oraz papierowych taśm samoprzylepnych zapewniających bezpieczeństwo wszystkich towarów podczas ich podróży do Ciebie.
30 dni na Zwrot
Wszystkie zamówione u nas produkty możesz zwrócić AŻ do 30 dni od daty zakupu. Dzięki temu możesz dokładnie zapoznać się ze wszystkimi towarami, które zamówiłeś/aś bez obawy o jakąkolwiek wpadkę. Jeśli któryś z zamówionych produktów jest w nieodpowiednim rozmiarze lub nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Prawda, że fajnie?
Zakupy na Raty
Zapraszamy do zakupów na raty w naszym sklepie internetowym e-velomania.pl. Znajdziesz u nas szeroki wybór rowerów, akcesoriów, odzieży i części. Dzięki możliwości zakupu na raty, możesz spełnić swoje marzenia o nowym rowerze lub ulepszyć swój obecny, bez obciążania swojego budżetu. Kupując na raty, masz szansę cieszyć się nowym rowerem już teraz! Oferujemy dogodne warunki rat, dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Możesz wybrać długość rat i terminy płatności.
Bądź mobilny, ciesz się wolnością jazdy na rowerze, dbaj o swoje zdrowie i kondycję!
Oferty poszczególnych Banków na zakup towarów na raty
eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Zakupy na raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści niż myślisz!
RRSO 11,69%
Maksimum korzyści
- wygoda - kredyt bez wychodzenia z domu
- rata dopasowana do Twoich możliwości
- nie wymagamy wpłaty własnej1
- możemy rozłożyć kredyt nawet na 50 równych rat miesięcznych
- oferujemy kredyt w ponad 3000 sklepów internetowych, z różnych branż.
Minimum formalności
- jasne zasady przyznawania kredytu
- szybka decyzja kredytowa2
- możliwość potwierdzenia tożsamości do zawieranej umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób: przelewem 1 zł lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Wygodnie i szybko!
Niniejsza propozycja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Przedstawione oferty mają charakter orientacyjny, a ostateczna decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu zostanie podjęta po ocenie zdolności kredytowej.
Jak kupić na eraty?
1. Wybierz towar i złóż wniosek
-
Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Dostępne oferty kredytowe:
RATY 10x0% - obowiązuje przy zakupie dowolnego asortymentu.
RATY Z ODSETKAMI NA OKRES ZOBOWIĄZANIA: 3-60 RRSO: 0,45% - obowiązuje przy zakupie dowolnego asortymentu.
-
W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.
2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt
-
W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.
3. Potwierdź swoją tożsamość
-
Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
- poprzez przelew 1zł:
Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.
Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut.
Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.
lub
- w obecności pracownika firmy kurierskiej:
Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.
Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu żadnych kopii dokumentów.
4. Dostawa towaru
-
Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin każdego z e-sklepów.
5. Wpłata własna
Wpłatę własną można zadeklarować bezpośrednio podczas wypełniania wniosku kredytowego na stronie wniosku w Santander Consumer Bank S.A.
Następnie kwotę należy wysłać na rachunek sklepu internetowego e-velomania.pl tj.:
Dane do przelewu wpłaty własnej:
Velomania Jakub Lorek
ul. Fordońska 53
Konto bankowe ING: 69 1050 1139 1000 0092 0678 2378
Konto bankowe mBank: 70 1140 2004 0000 3902 7645 9914
W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia, wygenerowany w sklepie internetowym.
Nawet w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej i uruchomieniu kredytu przez Santander Consumer Bank S.A. sklep e-velomania.pl nie rozpocznie realizacji zamówienia aż do momentu zaksięgowania środków zadeklarowanych przez klienta jako wpłata własna.
Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?
Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
Dla kredytu na zakup towarów i usług, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wskazana wartość Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) 11,69% wyliczona została na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 15.06.2022 r.
1 Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem - o szczegóły pytaj w e-sklepie.
2 Czas liczony od momentu uzyskania i potwierdzenia wymaganych danych: o tożsamości, wysokości i źródle dochodów wnioskodawcy, niezbędnych do wydania decyzji kredytowej.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic
VELOMANIA Jakub Lorek występujący w roli pośrednika kredytowego informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez Santander Consumer Bank S.A. za pośrednictwem VELOMANIA Jakub Lorek. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl.
Dostępność sprzedaży ratalnej 10x0% oraz 20x0% uzależniona jest od bieżącej oferty sklepu e-velomania.pl.
Raty w Alior Banku pozwalają na wzięcie pożyczki ratalnej przez internet bez wpłaty własnej, dzięki której zrealizujesz swoje sportowe pasje. Aby skorzystać z kredytu ratalnego, wystarczy podczas zakupów online wybrać opcję płatności: Raty Alior Bank.
Decyzja kredytowa (po zweryfikowaniu zdolności kredytowej) zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail po potwierdzeniu przez sklep dostępności towaru dla Ciebie.
Niniejsza propozycja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Przedstawione oferty mają charakter orientacyjny, a ostateczna decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu zostanie podjęta po ocenie zdolności kredytowej.
Symulacja kredytu:
Etapy procesu uzyskania kredytu na zakupy:
1. Wybierz towar i złóż zamówienie
- Złóż zamówienie w sklepie internetowym.
- Jako formę płatności zaznacz Raty Alior Bank (Tylko gdy łączna wartość zakupów jest wyższa niż 300 zł)
- Wybierz odpowiednią opcję kredytową podczas składania zamówienia w drugim kroku koszyka (Twoje dane)
- Propozycje ofert kredytowych do wyboru znajdziesz otwierając rozwijaną listę opisaną jako "Oferta kredytowa" (w rubryce "Dodatkowe informacje")
UWAGA! W przypadku braku wyboru konkretnej oferty kredytowej z rozwijanej listy pracownik obsługi sklepu wygeneruje standardowy tj. oprocentowany wniosek kredytowy w wybranym banku.
Dostępne oferty kredytowe:
- RATY10x0% RRSO 0% - obowiązuje przy zakupie dowolnego asortymentu.
- Raty 20x0% RRSO 0% - obowiązuje wyłącznie przy zakupie asortymentu niebędącego w promocji.
- RATY Z ODSETKAMI NA OKRES ZOBOWIĄZANIA: 3-60 RRSO: 10,28% - obowiązuje przy zakupie dowolnego asortymentu. (raty oprocentowane)
2. Czekaj na e-mail z linkiem do wniosku kredytowego
Po złożeniu zamówienia jeden z naszych pracowników potwierdzi dostępność wszystkich zamówionych produktów. Dopiero po weryfikacji pracownik ręcznie wygeneruje dla Ciebie wniosek kredytowy. Dopiero wtedy otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do indywidualnego wniosku kredytowego w Alior Banku. W dniach od pon-pt czas oczekiwania na wniosek kredytowy nie przekracza zwykle 2h. W przypadku zamówień dokonywanych poza godzinami funkcjonowania sklepu internetowego tj. pon-pt od 8 do 16. chodzi głównie o weekendy, wiadomość z linkiem do wniosku może być wysłana zarówno w weekend, jak i dopiero w najbliższym dniu roboczym tj. poniedziałek.
3. Wypełnij i wyślij wniosek
Zapoznaj się z warunkami wnioskowania o kredyt i dokumentami dla kredytu ratalnego dostępnymi na naszej stronie. Wypełnij wniosek kredytowy oraz zaakceptuj Regulamin. Sprawdź poprawność wpisanych przez Ciebie danych i wyślij wniosek do Alior Banku.
4. Zaakceptuj umowę i wykonaj przelew weryfikacyjny
Wraz z pozytywną decyzją kredytową otrzymasz link do umowy, następnie potwierdź swoją tożsamość - zaloguj się do swojej bankowości internetowej i prześlij dane, możesz skorzystać z opcji weryfikacji za pomocą sms kodu lub wykonać przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, przelana kwota niezwłocznie zostanie do Ciebie zwrócona. Pamiętaj, że dane z rachunku bankowego, muszą być zgodne z danymi wprowadzonymi we wniosku, a konto, którego używasz do weryfikacji tożsamości, musi być kontem indywidualnym. Po poprawnej weryfikacji wypłacimy środki z kredytu na rachunek sklepu.
5. Oczekuj na towar
Zamówiony towar zostanie wysłany przez sklep internetowy niezwłocznie po uruchomieniu umowy kredytowej. Blankiety spłat Alior Bank wyśle do Ciebie pocztą.
Korzyści:
- Raty od początku do końca przez Internet
- Środki uruchamiane nawet w 15 minut
- Dla zakupów o wartości od 100 do 30 000 zł
- Bez zbędnych formalności i podpisywania papierowych umów
- Pożyczka rozpatrywana 7 dni w tygodniu
- Niski koszt kredytu - 0,3% za każdy miesiąc
- Okres spłaty od 3 do 60 miesięcy
- Bez konieczności posiadania i zakładania konta w Alior Banku
- Umowa akceptowana jednorazowym hasłem SMS
6. *Wpłata własna
Wpłatę własną należy zadeklarować podczas kontaktu z obsługą sklepu e-velomania.pl. Wpłaty własnej nie można zadeklarować bezpośrednio podczas wypełniania wniosku kredytowego na stronie Alior Bank.
Zadeklarowaną kwotę należy wysłać na rachunek sklepu internetowego e-velomania.pl tj.:
Dane do przelewu wpłaty własnej:
Velomania Jakub Lorek
ul. Fordońska 53
Konto bankowe ING: 69 1050 1139 1000 0092 0678 2378
Konto bankowe mBank: 70 1140 2004 0000 3902 7645 9914
W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia, wygenerowany w sklepie internetowym.
Nawet w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej i uruchomieniu kredytu przez Alior Bank sklep e-velomania.pl nie rozpocznie realizacji zamówienia aż do momentu zaksięgowania środków zadeklarowanych przez klienta jako wpłata własna.
VELOMANIA Jakub Lorek występujący w roli pośrednika kredytowego informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Alior Bank S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez Alior Bank S.A. za pośrednictwem VELOMANIA Jakub Lorek. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta Bank. Szczegóły na www.aliorbank.pl.
Dostępność sprzedaży ratalnej 10x0% oraz 20x0% uzależniona jest od bieżącej oferty sklepu e-velomania.pl.
Aby skorzystać z kredytu ratalnego, wystarczy podczas zakupów online wybrać opcję płatności: BNP Paribas Raty. Decyzja kredytowa (po zweryfikowaniu zdolności kredytowej) zostanie przesłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail po potwierdzeniu przez sklep dostępności towaru dla Ciebie.
Niniejsza propozycja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Przedstawione oferty mają charakter orientacyjny, a ostateczna decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu zostanie podjęta po ocenie zdolności kredytowej.
Etapy procesu uzyskania kredytu na zakupy:
1. Wybierz towar i złóż zamówienie
- Złóż zamówienie w sklepie internetowym.
- Jako formę płatności zaznacz Raty BNP Paribas (Tylko gdy łączna wartość zakupów jest wyższa niż 100 zł)
- Wybierz odpowiednią opcję kredytową podczas składania zamówienia w drugim kroku koszyka (Twoje dane)
- Propozycje ofert kredytowych do wyboru znajdziesz otwierając rozwijaną listę opisaną jako "Oferta kredytowa" (w rubryce "Dodatkowe informacje")
UWAGA! W przypadku braku wyboru konkretnej oferty kredytowej z rozwijanej listy pracownik obsługi sklepu wygeneruje standardowy tj. oprocentowany wniosek kredytowy w wybranym banku.
Dostępne oferty kredytowe:
- RATY 10x0% RRSO 0% - obowiązuje przy zakupie dowolnego asortymentu.
- RATY 20x0% RRSO 0% - obowiązuje wyłącznie przy zakupie asortymentu niebędącego w promocji.
- RATY Z ODSETKAMI NA OKRES ZOBOWIĄZANIA: 4-36 RRSO: 14,63% - obowiązuje przy zakupie dowolnego asortymentu. (raty oprocentowane)
2. Czekaj na e-mail z linkiem do wniosku kredytowego
Po złożeniu zamówienia jeden z naszych pracowników potwierdzi dostępność wszystkich zamówionych produktów. Dopiero po weryfikacji pracownik ręcznie wygeneruje dla Ciebie wniosek kredytowy. Dopiero wtedy otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do indywidualnego wniosku kredytowego w BNP Paribas. W dniach od pon-pt czas oczekiwania na wniosek kredytowy nie przekracza zwykle 2h. W przypadku zamówień dokonywanych poza godzinami funkcjonowania sklepu internetowego tj. pon-pt od 10 do 16. chodzi głównie o weekendy, wiadomość z linkiem do wniosku może być wysłana zarówno w weekend, jak i dopiero w najbliższym dniu roboczym tj. poniedziałek.
3. Wypełnij i wyślij wniosek
Zapoznaj się z warunkami wnioskowania o kredyt i dokumentami dla kredytu ratalnego dostępnymi na naszej stronie. Wypełnij wniosek kredytowy oraz zaakceptuj Regulamin. Sprawdź poprawność wpisanych przez Ciebie danych i wyślij wniosek do Banku BNP Paribas.
4. Zaakceptuj umowę i wykonaj przelew weryfikacyjny
Wraz z pozytywną decyzją kredytową otrzymasz link do umowy, następnie potwierdź swoją tożsamość - zaloguj się do swojej bankowości internetowej i prześlij dane lub wykonaj przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, przelana kwota niezwłocznie zostanie do Ciebie zwrócona. Pamiętaj, że dane z rachunku bankowego, muszą być zgodne z danymi wprowadzonymi we wniosku, a konto, którego używasz do weryfikacji tożsamości, musi być kontem indywidualnym. Po poprawnej weryfikacji wypłacimy środki z kredytu na rachunek sklepu.
5. Oczekuj na towar
Zamówiony towar zostanie wysłany przez sklep internetowy niezwłocznie po uruchomieniu umowy kredytowej. Blankiety spłat Bank BNP Paribas wyśle do Ciebie pocztą.
W jaki sposób mam dokonać wpłaty własnej?
Wpłatę własną można zadeklarować bezpośrednio podczas wypełniania wniosku kredytowego na stronie BNP Paribas Bank Polska S.A. Następnie kwotę należy wysłać na rachunek sklepu internetowego e-velomania.pl tj.:
Dane do przelewu wpłaty własnej:
Velomania Jakub Lorek
ul. Fordońska 53
Konto bankowe ING: 69 1050 1139 1000 0092 0678 2378
Konto bankowe mBank: 70 1140 2004 0000 3902 7645 9914
W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia wygenerowany w sklepie internetowym.
Nawet w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej i uruchomieniu kredytu przez BNP Paribas Bank Polska S.A. sklep e-velomania.pl nie rozpocznie realizacji zamówienia aż do momentu zaksięgowania środków zadeklarowanych przez klienta jako wpłata własna.
VELOMANIA Jakub Lorek występujący w roli pośrednika kredytowego informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez BNP Paribas Bank Polska S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez BNP Paribas Bank Polska S.A. za pośrednictwem VELOMANIA Jakub Lorek. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta Bank. Szczegóły na www.bnpparibas.pl.
Dostępność sprzedaży ratalnej 10x0% oraz 20x0% uzależniona jest od bieżącej oferty sklepu e-velomania.pl.
*Kliknij nazwę wybranego Banku powyżej aby sprawdzić jaką przygotował dla Ciebie ofertę kredytową.
Dlaczego warto kupić rower na raty?
- Dostępność lepszego sprzętu: Kupując rower na raty, można wybrać wyższej jakości sprzęt, na który nie byłoby nas stać przy jednorazowej płatności.
- Elastyczne warunki płatności: Raty są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych kupującego. Można wybrać długość rat i terminy płatności, aby dostosować je do swojego budżetu.
- Brak konieczności odkładania zakupu: Kupując rower na raty, nie trzeba czekać, aż uzbiera się cała kwota na zakup. Dzięki temu można cieszyć się nowym sprzętem już teraz.
- Lepsza kontrola nad wydatkami: Raty umożliwiają lepszą kontrolę nad swoimi finansami. Równomierne i stałe płatności ułatwiają planowanie budżetu i kontrolę nad wydatkami.
- Gwarancja na sprzęt: Większość sklepów oferujących zakupy na raty, zapewnia również gwarancję na sprzęt, co daje dodatkowe poczucie bezpieczeństwa.
- Korzyści zdrowotne: Rower to doskonały sposób na aktywny styl życia i dbanie o swoje zdrowie. Kupując rower na raty, można zacząć korzystać z jego dobrodziejstw już teraz, a nie dopiero po uzbieraniu całej kwoty.
*Prosimy zwrócić uwagę! Gdy dokonujesz zakupu towaru używanego, potestowego lub powystawowego, nie będziesz miał/a możliwości wyboru płatności ratalnej w koszyku podczas składania zamówienia. Dotyczy to wszystkich banków oraz ofert ratalnych.
Informujemy również, że w przypadku towarów używanych, potestowych oraz powystawowych - sprzedawca nie wystawia faktur VAT.
TREK/DIAMANT/ELECTRA
Po dokonaniu zakupu zarejestruj swój rower Trek/Diamant/Electra na stronie: ➤ Rejestracja Trek
Dzięki rejestracji roweru Trek czy Diamant zabezpieczasz swoją inwestycję. Numery seryjne ramy będą w bazie firmy Trek. Rejestracja zapewnia zapis numeru seryjnego na wypadek, gdyby Twój rower zaginął lub został skradziony.
Użytkownik nowego roweru Trek/Diamant, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, nie jest zobowiązany do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Trek. Wykonanie przeglądu zerowego nie jest obowiązkowe.
Firma Trek oferuje najlepszą gwarancję w branży. Może z niej skorzystać każdy pierwszy, oryginalny właściciel roweru pod warunkiem posiadania dowodu zakupu i rejestracji na stronie producenta. Każdemu Klientowi e-velomania.pl zapewniamy najszybsze zrealizowanie procedury gwarancyjnej i naszą fachową pomoc.
Dożywotni okres gwarancji:
- Gwarancja na ramy dla oryginalnego właściciela (patrz poniższe wyjątki).
Gwarancja na okres 5 lat:
- Tylne wahacze na okres 5 lat dla wszystkich rowerów z pełnym zawieszeniem (z wyjątkiem rowerów Session, Scratch i Slash).
Gwarancja na okres 3 lat:
- Aluminiowe ramy i wahacze modeli Session, Scratch, Slash i Ticket.
Gwarancja na okres 2 lat:
- Karbonowe ramy i wahacze modeli Session i Slash. Silnik elektryczny, kontroler oraz akumulator (2 lata lub 600 ładowań, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Wszystkie widelce, części i elementy Bontrager. (z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych, takich jak opony i dętki)
Gwarancja na okres 1 roku:
- Farba i naklejki.
Kwestie nieobjęte niniejszą gwarancją:
- Normalne zużycie eksploatacyjne
- Nieprawidłowy montaż
- Korozja
- Nieprawidłowa konserwacja
- Montaż komponentów, części lub akcesoriów pierwotnie nie przeznaczonych lub nie pasujących do zakupionego roweru
- Uszkodzenie lub awaria na skutek wypadku, nieprawidłowego użytkowania bądź zaniedbania
- Stawki za robociznę przy wymianie czy zamianie części
- Produkty innych producentów (wszystkie pozostałe oryginalne części lub komponenty) są objęte gwarancją oryginalnego producenta
- Niewielkie zarysowania lub wady niekonstrukcyjne na obręczach lub kołach Bontrager z włókna węglowego
➤ Znajdź najbliższy autoryzowany sklep TREK'a - Kliknij!
GIANT/LIV
Po dokonaniu zakupu zarejestruj swój rower Giant na stronie: ➤ Rejestracja Giant
Po dokonaniu zakupu zarejestruj swój rower Liv na stronie: ➤ Rejestracja Liv
*Brak obowiązku rejestracji roweru na stronie Giant/Liv
Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W wypadku niewykonania przeglądu, o którym mowa bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach obowiązuje gwarancja pięcioletnia.
Giant Polska udziela gwarancji wyłącznie na ramy, sztywne widelce oraz oryginalne (zamontowane fabrycznie) komponenty każdego nowego roweru Giant i Liv w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:
Gwarancja dożywotnia:
- udzielana jest na ramę roweru dla pierwszego właściciela, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, pod warunkiem wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru. Przegląd może być dodatkowo płatny, o ewentualnej wysokości opłaty decyduje autoryzowany sprzedawca Giant/Liv. O wysokości opłaty uprawniony z gwarancji zostanie powiadomiony przed przystąpieniem do przeglądu.
Gwarancja na okres 5 lat:
- udzielana jest na ramę roweru pierwszemu oraz każdemu kolejnemu właścicielowi na okres 5 lat od daty zakupu, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, w wypadku niewykonania pierwszego przeglądu (o którym mowa powyżej) bądź wykonania go po upływie 3 miesięcy od daty zakupu roweru.
Gwarancja na okres 10 lat:
- udzielana jest na widelce sztywne.
Gwarancja na okres 3 lat:
- udzielana jest na ramę roweru w modelach przeznaczonych do zjazdów.
Gwarancja na okres 1 roku:
- udzielana jest na powłokę lakierniczą i elementy grafiki.
- udzielana jest na wszystkie pozostałe części, w tym elementy zawieszenia tylnego, z wyłączeniem: części innych marek niż Giant/Liv, widelców amortyzowanych oraz tylnych amortyzatorów. Wszystkie części innych marek niż Giant/Liv widelce amortyzowane oraz tylne amortyzatory podlegają wyłącznie gwarancji udzielonej przez ich oryginalnego producenta, o ile taka została udzielona.
UWAGA: Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W wypadku niewykonania przeglądu o którym mowa bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach obowiązuje gwarancja pięcioletnia.
W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Giant udzieli uprawnionemu z gwarancji odpowiedzi na reklamację, w której ustosunkuje się do zgłoszonych zastrzeżeń i roszczeń oraz postawionych zarzutów. W odpowiedzi na reklamację Giant wskaże czy zgłoszona reklamacja jest zasadna i zostanie uwzględniona, czy też nie zasługuje na uwzględnienie, a następnie uzasadni zajęte stanowisko.
W przypadku zasadnych i uwzględnionych reklamacji Giant zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków wynikających z gwarancji, a więc bezpłatnej naprawy a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiany poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości w terminie do 45 dni (termin podyktowany i uzasadniony koniecznością sprowadzenia części podlegających wymianie) od daty otrzymania reklamacji.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów wymiany komponentów przyznanych w ramach ochrony gwarancyjnej, np. kosztów wymiany ramy.
W każdym przypadku gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty zakupu roweru.
WYMAGANIA ODNOŚNIE DO MONTAŻU
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe rowery oraz ramy zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv i przygotowane przez tego sprzedawcę do użytkowania.
OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do Giant Polska. Cały rower wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi.
WYŁĄCZENIA GWARANCJI
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia części takich jak opony, łańcuchy, oświetlenie, baterie, zębatki, klocki i tarcze hamulcowe, linki i przerzutki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne;
- modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
- uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
- uszkodzeń powłoki lakierniczej wynikających z narażenia roweru na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub
- używania go w takich warunkach;
- uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych oraz skutków uprawiania takich sportów w postaci wypadków i obrażeń ciała;
- uszkodzeń połączeń gwintowych.
UTRATA GWARANCJI
Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
- upływ terminu gwarancji;
- niewypełnienie karty gwarancyjnej;
- dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant/Liv;
- nieprzestrzeganie zaleceń niniejszego Podręcznika Użytkownika, zwłaszcza dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji;
- używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.
Szanowni Klienci,
Informujemy, że od 1 września 2021 roku zaczynają obowiązywać nowe warunki gwarancji Giant Polska. Dotyczyć będą one wszystkich rowerów Giant i Liv kupionych począwszy od 1 września 2021 roku. Dotychczasowe warunki gwarancji zachowują swoje obowiązywanie dla transakcji sprzedaży zawartych przed powyższą datą. Najważniejsze zmiany warunków gwarancji obejmują m.in.:
- Brak obowiązku rejestracji roweru na stronie Giant/Liv;
- Uzależnienie dożywotniej gwarancji od wykonania pierwszego przeglądu;
- Dożywotnia gwarancja dla pierwszego właściciela;
- Wydłużenie okresu w którym wykonywany jest pierwszy przegląd do 3 miesięcy.
➤ Znajdź najbliższy autoryzowany sklep GIANT'a
Cannondale
Po dokonaniu zakupu zarejestruj swój rower Cannondale na stronie: ➤ Rejestracja Cannondale
Dożywotnia gwarancja na rowery Cannondale
Producent rowerów Cannondale oferuje na swoje produkty dożywotnią gwarancję na ramę. Rozszerzona gwarancja udzielona jest jedynie pierwszemu właścicielowi roweru i obejmuje rowery zakupione u autoryzowanego sprzedawcy detalicznego rowerów Cannondale. Warunkiem jest zakup roweru u sprzedawcy detalicznego w Polsce oraz zarejestrowanie jego właściciela na stronie internetowej www.cannondalebikes.pl.
Dożywotnia gwarancja obejmuje:
Dożywotnią gwarancją objęte są wady materiałowe, konstrukcyjne i produkcyjne ramy roweru, widelce Lefty i korby Hollowgram. Z rozszerzenia gwarancji nie można skorzystać w przypadku powłoki lakierniczej ramy i jej elementów dodatkowych (takich jak osłony, przelotki, nity, inserty, itp.). W przypadku widelców Lefty gwarancja nie obejmuje części podlegających normalnemu zużyciu.
Dożywotnia gwarancja dotyczy tylko oryginalnej ramy. Nowa rama wymieniona na gwarancji ma standardowy 2-letni okres ochrony.
Począwszy od roku modelowego 2020, dla modeli w pełni amortyzowanych gwarancja na wahacz wynosi 5 lat.
Dożywotnia gwarancja nie dotyczy ram przeznaczonych do następujących dyscyplin: Freeride, Dirt Jump, BMX.
Widelce amortyzowane oraz inne komponenty wykonane przez producentów innych niż Cannondale nie są objęte niniejszą gwarancją, ale gwarancją udzieloną przez ich producenta.
Warunki dożywotniej gwarancji:
Gwarancja obejmuje jedynie rowery zakupione u sprzedawcy detalicznego w Polsce i przysługuje wyłącznie pierwszemu właścicielowi roweru Cannondale po zarejestrowaniu na stronie www.cannondalebikes.pl. Rozszerzenia gwarancji nie można przenieść na żadną inną osobę.
Rejestracji należy dokonać w ciągu miesiąca od zakupu roweru.
W przypadku każdej reklamacji gwarancyjnej należy dostarczyć rower do sprzedawcy detalicznego gdzie został on zakupiony. Z rowerem trzeba dostarczyć oryginalny dowód zakupu (dowód zakupu przechowuj w bezpiecznym miejscu!) i unikalny kod dożywotniej gwarancji uzyskany podczas rejestracji roweru on-line.
Niniejszą dożywotnią gwarancją objęte są wyłącznie kompletnie zmontowane rowery zgodnie z ustalonymi warunkami autoryzowanego sprzedawcy detalicznego marki Cannondale.
Niniejsza dożywotnia gwarancja nie obejmuje rowerów narażonych na nadużycia, zaniedbanych, niewłaściwie naprawianych, niewłaściwie konserwowanych, przebudowanych, modyfikowanych, uszkodzonych w wyniku wypadku lub narażonych na inne niezwykłe, nieuzasadnione lub niewłaściwe użytkowanie.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia w wyniku normalnego zużycia części łącznie ze zmęczeniem materiału. Uszkodzenie w wyniku zmęczenia materiału oznacza, że rama została uszkodzona w wyniku normalnego zużycia. Właściciel jest zobowiązany do dokonywania regularnych przeglądów ramy i całego roweru.
Na lakier i naklejki udzielana jest gwarancja 6 miesięcy. Zmiana koloru lakieru bądź naklejek z powodu ekspozycji na intensywne nasłonecznienie i promienie UV nie podlega gwarancji.
Pozostałe komponenty są objęte standardową 2-letnią gwarancją, z wyjątkiem części podlegających normalnemu zużyciu.
Wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym, ponosi właściciel roweru.
Naprawa przy skorzystaniu z dożywotniej gwarancji
W okresie objętym dożywotnią gwarancją firma Cannondale uszkodzoną ramę naprawi lub według możliwości wymieni za taką samą lub podobną i porównywalną ramę, która jest dostępna w chwili złożenia roszczenia gwarancyjnego. Wszelkie koszty związane z uruchomieniem roweru które powstały ze względu na specyfikę nowej ramy ponosi właściciel roweru. Gwarancja obejmuje wyłącznie ramę, praca serwisu w związku z modyfikacją lub ulepszeniem roweru z powodu wtmiany ramy w całości obciąża właściciela roweru.
Proszę starannie przechowywać dokumenty, które zostały dostarczone wraz z rowerem!
W przypadku niedostępności komponentu, producent zastrzega sobie prawo do zaoferowania właścicielowi rekompensaty finansowej wysokości jego wartości.
Termin rozpatrzenia reklamacji z tytułu dożywotniej gwarancji po upływie 2 lat od zakupu produktu nie wynosi ustawowych 14 dni, lecz opiera się wyłącznie na aktualnej dostępności odpowiedniego zamiennika.
Proszę starannie przechowywać dokumenty, które zostały dostarczone wraz z rowerem!
➤ Znajdź najbliższy autoryzowany sklep Cannondale
*Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji. Wymaganych przeglądów gwarancyjnych znajdują się w karcie gwarancyjnej oraz na stronie producenta.
WOOM
Woom udziela 24-miesięcznej gwarancji od daty zakupu na ramę i wszystkie dodatkowe elementy rowerów oraz na kask KIDS w przypadku wad materiałowych i produkcyjnych. Gwarancja nie obejmuje zwykłych śladów użytkowania ani uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem i dotyczy wyłącznie prywatnych użytkowników końcowych. Z gwarancji wyłączeni są zatem konsumenci, którzy używają produktów w związku z wykonywaną przez siebie działalnością zawodową (np. przedszkola).
Gwarancja jest ważna na całym świecie, jest zbywalna i powiązana z produktem, a nie z osobą.
Gwarancja nie narusza ustawowych roszczeń z tytułu rękojmi.
Nasze pozostałe akcesoria i odzież podlegają ustawowym przepisom gwarancyjnym.
Roszczenia gwarancyjne są wyłączone w przypadku:
- uszkodzeń powstałych wskutek upadku lub wypadku
- części zużywających się np. łańcuchy, opony, obręcze, klocki hamulcowe, uchwyty, piasty, diody LED, dynamo, łożyska sterów i przerzutek, łożyska kół, tuleje amortyzatorów
- uszkodzeń powłoki lakierniczej
- uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, np. jazdą freestyle, występami kaskaderskimi lub innymi nadużyciami
- braku odpowiedniej konserwacji
- niewłaściwej naprawy przez osoby trzecie, które nie są autoryzowanymi dealerami woom
- w przypadku rowerów, na których numer ramy został zmieniony, usunięty lub stał się nieczytelny
- modyfikacji oryginalnej konstrukcji i montażu części, które nie są przeznaczone do danego roweru
Roszczenie gwarancyjne wymaga zawsze zgłoszenia u autoryzowanego sprzedawcy Woom, czyli w sklepie e-velomania.pl
Szkodę należy udokumentować za pomocą odpowiednich zdjęć/filmów itp. W przypadku roszczeń gwarancyjnych Woom ma możliwość naprawy lub wymiany wadliwych części według własnego uznania. Jeśli część tego samego typu, rozmiaru lub koloru nie jest już dostępna, Woom może dostarczyć część, która może zostać uznana za część kolejnej generacji, w celu zaspokojenia roszczenia gwarancyjnego. Nie przysługuje prawo do otrzymania oryginalnych części zamiennych. Nie ma też możliwości zgłaszania dalszych roszczeń. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty z tytułu bezpośrednich lub pośrednich szkód następczych. Niezbędne koszty robocizny lub koszty opakowania bądź wysyłki ponosi kupujący.
Zgłoszenie roszczeń gwarancyjnych nie skutkuje przedłużeniem ani rozpoczęciem biegu nowego okresu gwarancji.
Sprawdź podobny asortyment.
Sprawdź co ostatnio przeglądałeś i zrealizuj zamówienie online już teraz.
Szybka Wysyłka
Zamówienia wysyłamy nawet w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia.
Bezpieczeństwo Paczki
Dbamy o bezpieczeństwo naszych przesyłek, dlatego spodziewaj się solidnie zapakowanej paczki.
Darmowa Dostawa
Akcesoria, odzież, obuwie oraz części rowerowe wysyłamy za FREE do paczkomatów InPost.
Kontakt E-mail
Jeśli masz pytania lub chcesz się z nami skontaktować, napisz do nas wiadomość pod adres:
Kontakt Telefoniczny
Możesz liczyć na naszą pomoc w godz. 10:00 - 16:00 w dni robocze.
30 Dni Na Zwrot
Oferujemy Ci aż 30 dni na dokonanie ewentualnego zwrotu zakupionych produktów po ich zakupie u nas.
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy używali produktu lub kupili dany produkt.